Trebarnsmor Elin

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Elin - 20 september 2014 17:41



Mumsiga tillbehör:

  Lördag !!!!



Godaste vinet enl mig :) 

 


Nu är vi hemma och ska grilla!

det blir benfri kotlett i skivor och smileyspotatisar 

barnens favorit! 

Burk sås chili bea och vanliga bea 

samt en nyhet morötter och palsternacka i stavar som fanns djupfrysta! 


I glaset svärfars hemgjorda fläderblomssvin. Se bild ovan

behöver tips hur jag får foton att hamna rätt!



skål på er!







Av Elin - 20 september 2014 10:54

 

Lördagmorgon och långfrukost! 

detta hände min käre sambo i natt!

Han envisas med att han ska cykla hem dom ggr han varit på fest el sådant. Och även denna gång hade han rankst av cykeln

hab hade plötdligt domnst till och gjorde då en stor vurpa! stackarn har skrapst upp knäet, armbågen och jeansen är som ni ser trasiga

och nötit på finskorna!

Men huvudet är oskadat och det är ju faktist viktigast.



NU drar jag i väg på LOPPiS

skriver senare om ev fynd!


tjingeling 😉




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå
Jag en 34 åring glad tjej!
Ser oftast positivt på livet.
Älskar min familj som består av sambon och våra 2 söner på 8 samt 3 år och en dotter som blir tonåring om bara 2 v! Oj oj 😉
Älskar loppisar och lagar gärna mat.
Nu på hösten tyck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards